ama denedim,

yitirilmiş hayallere doğru giden kapının eşiğinde
durdu ve geriye baktı
kaybettiklerine baktı sonkez
tam adımını atıyordu ki geri dönmeye karar verdi.

biraz eksilmişti, belkide yitirmiş ve ilgisizdi
sadece belirgindi kalıpları
duruşu hiç değişmemişti,
hala kırgındı birşeylere

elimi kaldırdım, görmesini istedim beni
-burdayım, seslendim.
evet bekledim.

olanlardan habersiz adımları hızlanmadan yürümeye devam etti
görmediği belliydi,
artık görmüyordu olup bitenleri

yanına gittim, dokundum o' na
hissetsin istedim beni
evet denedim.

biran durur gibi oldu, birşeyler düşündü belli ki
geri dönmek istedi
hissedemediği belliydi

kolundan tuttum ''durdu.
duymak istediği her cümleyi kurdum o' na
yalnız olduğunu sanmasın istedim,

ama zaten bunu bildiğini
işte onu ben bilemedim ..

0 Responses to "ama denedim,"

Leave a Reply