evet çok iyi hatırlıyorum,

nedense 8 yıl öncesini çok iyi hatırlıyorum.hayatımla ilgili birşeylerin değişme dönemi.değişme değilde yapılanma sanırım.en doğru kelime bu

evet yapılandım,kişisel dengesizliğimin ilk oluştuğu günler,kararsızlık ve itaat duygusu.bu iki duygu insanı dengesiz kılıyormuş bu doğru çünkü bunun en iyi kanıtı benim.şimdi bile aynı duygular içerisinde huzursuzluğumu sürdürüyorum..

Bir şeylerin oluşumu beni rahatlatırken kaybettiğim şeyler için yakınmam gerektiğini hissediyorum.işte o an yalnız kaldığımda herşey normale dönüyor.

şimdi dış etkenlerlemi hareket ediyor yoksa gerçekten duygularımlamı bunu bilemiyorum.

bazı şeylerin yanıtını bulmak bayağa zamanımı alıcağa benziyor.

umarım eğlenceli olur ..
Salı

0 Responses to "evet çok iyi hatırlıyorum,"

Leave a Reply