-Beni seversen azıcık ucundan yalnızsındır.'' demiş,

Alabildiğine İstanbul'u gördüm bu sabah, sabahın en erken olduğu ama İstanbul'a biraz geç kalmışken,
Ve ben içindeki senaryoların kötü kahramanı olmak istemezdim, düşündüm.
Şimdi herşeyi düzene sokma vakti öyleyse,
acımasızca söküp attım içimden seni, evet çok kan kaybettim. Bu yüzden geceyi daha çok sevdim.
Ve şimdi geceleri varlığını yokeder gündüze veririm, o sever senin heyecanlı halini, yaşama arzunu

Benim için yardım istemen yeter, varolurum yokluğunda.
Ellerin sanki hep ellerimde, kalbin sanki hep kalbimde, hala içimde
Peki özlemek yeterlimi sana sıkıca sarılmam için, bırakmamak için
Seni özledim o zaman, sadece sarılmanı ama,
bu sefer çektiğin fotoğraf kareleri gibi olmayacak hiçbirşey..

Neyse anlayamazsan git zaten, koş hatta, nefesini hissedebileceğim kadar yakın durma, yapma
Sınırlar yok, konuşmadan, hiç konuşmadanda anlarsın beni,
Ve henüz gerçeklerimden haberin yokken kaç benden.

Soru cümleleri için artık çok geç değil mi?Soruyorum, bildiğim halde neler olduğunu zerresine kadar,
Kahramana ihtiyacım yok, kahramanım beni kendinden soğutarak bana bir hayat bağışladı, artık seni daha iyi anlıyorum..
Ve değişen hiçbirşey yok, ben hala aynı uçurumun kenarında daha iyi uçabilmek için kollarımı daha çok açabilmeyi diliyorum..

0 Responses to "-Beni seversen azıcık ucundan yalnızsındır.'' demiş,"

Leave a Reply