kasırga.

Hadi hatırla en sevdiğim şarkıyı,
Sadece başını,
Hatırlayamaycak kadar yorgun, bıkkın mısın benden?
Sadece hislerini söyle, beni sevemeyecek kadar lanet mi ettin hayata,

Şimdi sadece sarıl diye bağırdığımı duyamayacak kadar kapattın mı kulaklarını, yok mu saydın içinde bulunduğun her anı .. Peki farkında olduğun şeyleri yokedecek kadar nefret mi dolusun,
Hadi sev tekrar beni, daha önce yaptığın gibi, beni delirttiğin gibi, hadi tut ve bırakma ellerimi.Saatlerce koşalım olmayan bir kelebeğin peşinden, kavga edelim koşalım tekrar, anılarını paylaş ve unut sonra.

Denizi boylayalım beraber, sıkı bir yüzücü olduğunu kanıtla, kurtar beni tekrar.
Yüzeye çıktığımızda -ne yapıyorsun? diyerek sars beni, dünya sallansın.
Korkaklar bir kaos çıkarsın.
İçimdeki fırtınayla beraber yerle bir olsun herşey ve sen beni tut, sıkıca, derinden..

0 Responses to "kasırga."

Leave a Reply