Cezasız mı?

Nasıl bir özgüvendir bu. Sana anlatacağım en güzel hikayemi o ucu bitmiş kaleminle karaladın sen, karaladığın her satırı, sana vaadedilmiş umutlu bir lütuf olduğunu nasıl bilemedin. Kısımsız bir uzantısı vardı her paragrafın, sen sadece benim kelimelerim değil, kendi zerrelerinin karalanmasını istedin, yok olmanı istemez, bunu dilemezken ben sen kendi sonunu görmek için amaçsız bir çaba harcadın.

Evrenin her patlamada yeniden büyüdüğünü sanarak, kendi üzerinde yaptığın denemelerde yanlış edindiğin bilgiler yüzünden başarısız oldun ve inanmadın artık duyduklarına, sevgide dahilken buna,

Evet çok sevdim seni, diğerlerini sevdiğim gibi, birşeyler sunduğum karşılık beklemeden.
Ama seni öyle çok sevdim ki, seni istedim o yüzden,
Yorgundun belki, anlatılamaz hikayelerini yaşarken yıpranmış ve paylaşılmıştın çoktan.
Bana kalmadın hatta ama tek patlamada çoğalmalıydın,
Ve sen bunuda yapmadın.

Asla suçlanamaz bir tarafın varken, beni seni çok suçladım.

0 Responses to "Cezasız mı?"

Leave a Reply