derin anlam .

'' Derin bir nefes al, beşe kadar say ve geri ver! - sallanıyor.
Derin bir nefes al, beşe kadar say ve geri ver! - sarsılıyor.
Ve tekrar, tekrar! - kendine geleceği anı bekliyor.

Sadece sakin olmam gerekiyor, bu kadar harekete dayanamayacak bir sabrım var artık.Bakıyorum sakin olamadığım için de göremiyorum, görmediğim birşeye inanamam, evet bir önemi yok, düzelecektir. Mutlaka düzelecektir. '' dedi bir gün..Anlamamıştım, öylece bakıyordum, hatta neden şimdi anladığımıda bilemiyorum.. Bilmek içinde ayrı bir çaba harcamıyorum, zamanımı boş geçirmek yerine boş şeyleri düşünürek geçirmeyi daha çok seviyorum galiba . düşüncelerimin dağıldığı an kapıldığım o acayip boşluk - ee ne yapıcam şimdi sorusu? cazip ve cekici geliyor. Hiç olmadığım kadar rahat ve hiç beceremezken yoğun bir anlayış duygusu bulunduruyorum ifadelerimde, bunu öğrenebilmeniz için benim daha fazla şey anlatmam gerekiyor ve ben gerçekten konuya doğru yerinden girdiğimi düşünmüyorum ..

Daha fazla düşünmek sadece bana zarar vericekse, sen sakın korkma !

0 Responses to "derin anlam ."

Leave a Reply