gidiş.

Senden nefret etmek için çok sebebim vardı,
Ama sadece senin bana sözlerin bunu başarabildi.
Nasıl bu kadar sert ve kabullenemez oldun sevgilim,
Aslında ben sana seni verdim, benimle beraber

Ses kayıtlarım var 1 Mart 2010 tarihinde beri,
Seni kimseye anlatmamak için seni milyonlarca kez kendime anlatıp,
tüketmeye kalktım bende,
Ne oldu, ne kadar başarabildim.
O kadar önemli mi sonuç?

Şimdi öyle bir anı yaşıyorum ki
Kararsızlığın orta yerinde diz çökmüş
''İnanmıyorum'' dediğim şeylere boyun büküyorum.
Alışıyorum sensizde herşeye gülmeye,

Kafa tutuyorum önüme örülen duvarlara,
Ne kadar inanabilirim ki aşka,
Seninle yaşadığım aşksa eğer
Kiminle kandırabilirim kendimi sen yokken

Şimdi seni içime çekmeye devam ediyorum,
Son nefesimde seni vermenin huzuru ile öleceğim.

0 Responses to "gidiş."

Leave a Reply